"Mała czarna " nie jedno ma imię czyli cztery stylizację z czarną sukienką!

O małej czarnej mówią, że jest podstawowym składnikiem damskiej szafy. Czarna, prosta i klasyczna sukienka sprawdza się przy wielu okazjach. Noszona przez kobiety przez wiele lat zasłużyła na miano kultowej. Poznajcie jej historię!
Mała czarna pojawiła się na świecie w 1915 r. Była wtedy symbolem żałoby z powodu I wojny światowej i epidemii śmiercionośnej grypy „hiszpanki”. Nosiły ją wdowy. W 1926 r. czarną sukienkę zaprojektowała Coco Chanel. Mała czarna symbolizowała narodziny nowej kobiety, która po latach noszenia ciasnych strojów, mogła czuć się swobodnie. Ta sukienka stała się symbolem emancypacji kobiet. Magazyn „Vogue” nazwał ją „Fordem” świata mody, bo podobnie jak samochód tej marki, była prosta, czarna i dostępna dla wszystkich.
W latach 50. czarna sukienka odegrała ważną role w kinie. W hollywoodzkich produkcjach to właśnie kolor czarny królował na ekranie. 
W latach 80. i 90.  czarna sukienka pojawiła się w nieco innej wersji.Można ją było nosić w połączeniu z sandałami oraz glanami. 
Dziś można ją nosić do WSZYSTKIEGO!
Sukienka,która chciałam Wam pokazać jest z bardzo wygodnego miękkiego materiału.Rozciąga się i dopasowuje do sylwetki.Nie prześwituje i nie obiera się a jej cena jest zachwycająco niska :)
Znajdziecie ją TUTAJ

1 STYLIZACJA

Koszula TUTAJ
Buty TUTAJ










2 STYLIZACJA


Kurtka podobna TUTAJ
Buty TUTAJ
Torba TUTAJ






3 STYLIZACJA


Buty podobne TUTAJ







4 STYLIZACJA (moja ulubiona :))


Marynarka TUTAJ
Buty TUTAJ









A Wy macie swoją "Małą Czarną " ???

Do zobaczenia!


MoniaCurlyGirl

20 komentarzy:

  1. Najbardziej podoba mi się 2 stylizacja *.* ale wszystkie są świetne :)
    Oczywiście mała czarna gości w mojej szafie ale w mniej uniwersalnym wydaniu i mogę zakładać ją tylko do szpilek...
    Pozdrawiam
    insomniabydorka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje za komentarz! 😍
      Rozwnież pozdrawiam !😘

      Usuń
  2. Pierwsza stylizacja zdecydowanie jest moją faworytką!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze sie,ze cos sie spodobało 😊
      Dziekuje za komentarz 😘

      Usuń
  3. Uwielbiam małe czarne <3 Pięknie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję Bardzo! 😘
      Chetnie odwiedzę Twoj blog! 😊

      Usuń
  4. Thank You very much! 😘
    I'm glad to see Your blog!😍
    Kisses 😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nie jedną :D
    To właśnie im zawdzięczam niektóre moje wyjścia, zapraszam do siebie, właśnie zaczęłam :D
    Przyda się ocena
    http://rabbit-hole-xoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz i życzę powodzenia! Już do Ciebie zaglądam :)

      Usuń
  6. Ale masz ekstra włosy!
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładne stylizacje, a czarne sukienki zawsze i do wszystkiego pasują :)
    http://princessgaba.blogspot.com/ zapraszam do mnie :*
    obserwuje i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsza stylizacja super! Sama często lubię się tak ubierać. Też właśnie sobie szukam jakieś buty sportowe, bo to jedyna rzecz której mi brakuje. I w sumie tutaj sobie ładną parę upatrzyłam https://butymodne.pl/damskie-ax-boxing-tkanina-c531.p267.f121.html , nawet niedrogie te buty muszę przyznać

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne propozycje! Czarna obcisła sukienka to idealna baza do tworzenia stylizacji zarówno na codzień jak i na specjalne okazję. Uzupełniona o dodatki jak subtelna biżuteria czy torebka na ramie stanowi strzał w 10!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 MoniaCurlyGirl , Blogger