CATRICE, Bourjois i Dr Irena Eris czyli moje ulubione podkłady w płynie.

Cześć Kochani!

Dziś postanowiłam pokazać moje ulubione pudry i je opisać.
Mam nadzieję,że mi się to uda !
A więc przedstawiam Wam moje perełki :)




    1. CATRICE HD LIQUID COVERAGE 

Tak dużo pozytywnych opinii słyszałam i czytałam na jego temat,że postanowiłam sama go sprawdzić.
Ma bardzo ładne opakowanie,buteleczka zrobiona jest z matowego szkła a podkład nakłada się go za pomocą specjalnego aplikatora.
Zapach nie jest mocno wyczuwalny ale jest przyjemny ( dla mnie pachnie jak mydło ).
Konsystencja bardzo płynna .Po nałożeniu na nadgarstek wręcz spływał z ręki.
Na twarzy bardzo mnie zaskoczył. Od razu wtopił się w skórę pozostając wręcz niewidoczny.
Twarz była idealna ,matowa wręcz nieskazitelna!Wielkie WOW!
Byłam ZACHWYCONA!
Żeby efekt był widoczny na zdjęciu ,musiałam nałożyć drugą warstwę i wtedy podkład zachowywał się już nieco inaczej.Jest trochę suchy i wydaje mi się,że dla osób z suchą skóra nie byłby najlepszy.
Mimo wszystko....Buźka jak z porcelany :) Naprawdę idealna !Nie mogłam wyjść z podziwu!
Podkład polecam na większe wyjścia lub sesje zdjęciowe .
Na co dzień jak dla mnie efekt jest za sztuczny.
Na opakowaniu znajduje się informacja,że wytrzymuje 24 h .Rzeczywiście jest wytrzymały ale wieczorem wygląda zdecydowanie inaczej niż rano.
Niżej znajdziecie zdjęcia mojej skóry z podkładem i bez.

(CATRICE HD odcień 040 Cena ok.29 zł )




                                                                                                                                Cera bez podkładu
                                                                                                               Cera z podkładem CATRICE
 
 Po lewej stronie cera z podkładem po prawej bez


2. Podkład  Dr Irena Eris PROVOKE MATT FLUID


Ten podkład gorąco polecam na co dzień.Jest nawilżający i matujący.
Ładne opakowanie,aplikator z formie pompki.
Kryje wystarczająco ale nie jest typowo kryjącym pudrem.Ma bardzo przyjemną kremową konsystencję i cudowny zapach.Łatwo się go nakłada i skóra uzyskuje świeży wygląd.
Buzia jest gładka ,miękka i przyjemnie nawilżona .Nie ma efektu maski ale jest pięknie:)
Szczerze mówiąc mam wrażenie ,że nakładam na twarz krem z wyższej półki a nie podkład i to również zasługa pięknego zapachu :)
Dodatkowo posiada filtr SPF 15.
Efekty widoczne niżej.
( Dr Irena Eris Provoke Matt Fluid odcień 220 Natural  cena ok 89 zł)






    Po lewej stronie cera z podkładem po prawej bez
                                                                                                        Cera z podkładem
                                                                                                     Cera bez podkładu


3.BOURJOIS Paris 123 PERFECT



To podkład, którego używam najdłużej.Nie bez powodu w nazwie widnieją kolorowe cyfry "1 2 3 "
Dzięki swojej formule,która łączy 3 korygujące pigmenty fluid maskuje niedoskonałości.
Oto owe pigmenty:
-żółte pigmenty ,które zwalczają sińce pod oczami
-fiołkowe,,żeby dodać cerze blaku
- zielone przeciw zaczerwienieniom
W przeciwieństwie do dwóch wcześniejszych produktów ten podkład wpada w żółte tony.
W swojej gamie kolorystycznej nie posiada chłodnych odcieni. 
Zapach jest delikatny bardzo neutralny.Konsystencja płynna i lekka.
Podkład nie tworzy efektu maski,nie wysusza skóry .Ma matujące wykończenie i naprawdę dobrze kryje przy tak lekkiej konsystencji.
Jest trwały ale nie wytrzymuje 16 h jak pisze producent.
Schodzi ze skóry równomiernie i jest bardzo bardzo wydajny.
Efekty na zdjęciach.
(Bourjois 123 Perfect odcień 55 Dark beige cena ok.58 zł )






                                                                                                      Cera bez podkładu
                                                                                                        Cera z podkładem
         
Po lewej stronie z podkładem a po prawej bez

Jeśli macie jakieś pytania chętnie odpowiem :)

Do zobaczenia!


MoniaCurlyGirl

2 komentarze:

  1. Mega są te porównania z twarzą na pół! :D Eriskę i Bourjois miałam, Catrice muszę koniecznie przetestować!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Super to wszystko Pani pokazała,a moje pytanie czy podkład z catrice zmienia trochę odcień po jakimś czasie?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 MoniaCurlyGirl , Blogger