Manicure z Aquarelle - NeoNail !

Cześć!
Dziś  któtki i zupełnie nieplanowany post o moim aktualnym manicure.
Piszę go dlatego, że cały wczorajszy wieczór zachwycałam się nowymi hybrydowymi lakierami od firmy NeoNail!
Akwarelowe zdobienie paznokci to prosty sposób na oryginalny i efektowny mani 😊
Kilka ruchów pędzelka a na paznokciu pojawia się cudowny wzór 😍😍😍
Kolorów do wyboru całe mnóstwo tak samo jak mozliwości.
Ja zdecydowalam sie na różyczyki .









To mój pierwszy raz z Akwarelowymi paznokciami.Ostrzegam! Mega wciąga! Jak zaczniecie tworzyć wzorki nie będziecie mogły przestać! 😍 😍 😍
Link do tych lakierów znajdziecie TUTAJ.
A ja za piękne pazurki dziękuję Anecie ❤

Do zobaczenia!

MoniaCurlyGirl 

3 komentarze:

  1. nie miałam do czynienia z tym produktem ale za to wzorki robię prawie na każdym manicure, najczęsciej takimi żelami semilaca :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukam pomyslu na nowy manicure I bardzo jestem ciekawa jak Twoje wzorki wygladaja I jak je wykonujesz 😍

      Usuń

Copyright © 2016 MoniaCurlyGirl , Blogger