Romantyczna ,na co dzień i z pazurem czyli....SUKIENKI MAXI!!!

Dobry Wieczór!

Mamy lipiec więc pora na sukienki maxi!
W zależności od wybranego wzoru i kroju suknia może mieć różne oblicza :)
Dziś pokaże jak zwykle trzy sukienki do ziemi ,które całkowicie się od siebie różnią.
Zapraszam!


1 ROMANTYCZNA SUKNIA W KWIATY

Sukienka  TUTAJ
Teraz na wyprzedaży w sklepach stacjonarnych za 75 złotych! <3












2  SUKIENKA NA CO DZIEŃ

Kupiona w Butiku Varlesca stacjonarnie a link do bardzo podobnej TUTAJ
Buty TUTAJ











3  SUKNIA Z PAZURKIEM :)

Suknia TUTAJ
Kurtka TUTAJ










Jedni je kochają inni nienawidzą.
A Wy co myślicie o sukienkach maxi?
Lubicie?

Czekam na Wasze komentarze:)

Buziaki!!!

MoniaCurlyGirl




20 komentarzy:

  1. Sukienka w kwiaty jest przepiękna! :))) a czerwona boska! w zasadzie wszystkie są super :D:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuje za komentarz Curlymadeleine :-*** :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Czerwona skradła mi serce <3
    https://rabbit-hole-xoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienki maxi są cudowne :) Druga mi się najbardziej podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciesze sie, ze sie podoba!
    Pozdrawiam ! :-*

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza jest najpiękniejsza! Zazdroszcze wlosow... <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie trzy mają coś w sobie ;D ja siebie widziałabym w tej szarej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta szara to tez moja ulubiona 😊 bardzo wygodna I na co dzien 😊 Dziekuje za komentarz! 😘

      Usuń
  8. ojej sukienka n 2 jest cudowna <3 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Podobają mi się :) ale muszę ci napisać że masz nietypową urodę, bardzo ładna jesteś i masz cudne włosy! Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje za tyle komplementow! Bardzo mi milo!!! <3
      Pozdrawiam Goraco :-* Buziaki! :-*

      Usuń
  10. Wow dear, post is great and photos are amazing, I'm in love :)
    I'm following you now #6, how about to follow me back, I would be glad,and we can become good blog friends? <3

    limitededitionlady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. wow, super wyglądasz! :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie piękne zdjęcia, piękne sukienki i piękny uśmiech :) Jestem zachwycona :)
    ta pierwsza zawładnęła moim sercem <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie wersje bardzo mi się podobają :)
    Masz piękny uśmiech :)

    MÓJ BLOG
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jej pierwsza jest boska <3 ! Śliczne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  15. ta pierwsza jet po prostu przepiękna!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 MoniaCurlyGirl , Blogger