Biała ołówkowa spódnica !

Cześć Kochani!
Spódnicy jeszcze na blogu nie było więc postanowiłam to zmienić :)
Mam dla Was trzy stylizacje z białą ołówkową spódnicą midi.
Myślę,że nie zaszkodzi mieć ją w swojej szafie ,bo sprawdzi się przy praktycznie każdej okazji.
Moją spódnice kupiłam w sieci sklepów Orsay i znajdziecie ją TUTAJ
Kupiłam ją on line w rozmiarze 34 i niestety musiałam wymienić ją na MNIEJSZĄ!!!
Zazwyczaj noszę 36 dlatego ostrzegam,że rozmiarówka nie jest standardowa.

PIERWSZA STYLIZACJA

Czarny golf    TUTAJ
Buty   TUTAJ





DRUGA STYLIZACJA

Płaszcz TUTAJ
Bluzka  TUTAJ
Buty  TUTAJ







TRZECIA STYLIZACJA

Koszula  TUTAJ
Buty to kolekcja 2014 i nie udało mi się już ich znaleźć :(






Zdjęcia : NABI PHOTOGRAPHY :)

Jeśli macie jakieś pomysły na posty piszcie koniecznie w komentarzach!
Widzimy się za tydzień!

MoniaCurlyGirl


5 komentarzy:

  1. Super stylówki!!!! chętnie zobaczyłabym outfity w całości jeansowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Druga stylizacja zdecydowanie najlepsza! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba I dziekuję za komentarz ❤

      Usuń
  3. Super buty, podobne, a nawet te same można znaleźć na www.kixpoint.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 MoniaCurlyGirl , Blogger