Pastelowy płaszczyk na " Kwiecień Plecień" !

Cześć Kochani!
Temperatura nie rozpieszcza ,ale w sercu i za oknami wiosna!
W co więc się ubrać żeby było kolorowo ale i ciepło?
Moja propozycja to pastelowy płaszczyk!
Na pewno w nim nie zmarzniecie a kolorek doskonale pasuje do panującej pory roku:)
Ja swój kupiłam w sieci sklepów Orsay.
Nie ma go w ofercie on line więc podobny znajdziecie TUTAJ  bądź   TUTAJ  :)

Poniżej przygotowałam  jak zwykle 3 stylizację z udziałem owego płaszczyka.



1 STYLIZACJA :


Spodnie:  TUTAJ
Golf :        TUTAJ
Buty :       TUTAJ
Torebka podobna : TUTAJ






 2 STYLIZACJA :


Spodnie :   TUTAJ
Bluzka :     TUTAJ
Buty  :        TUTAJ








3 STYLIZACJA :


Spodnie :  TUTAJ
Bluza :      TUTAJ







To wszystko na dziś:)

Jak się podobało?
Komentujcie!
Piękne zdjęcia jak zwykle :

 NABI PHOTOGRAPHY!

Do zobaczenia !

MoniaCurlyGirl




4 komentarze:

  1. Piękne zdjęcia, piękna Ty, cudowne stylizacje! ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega zestawienia! :-) Niepotrzebnie moim zdaniem zostały rozmazane drzewa, wygląda to nienaturalnie :-)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 MoniaCurlyGirl , Blogger