Jeden T-shirt i raz...dwa...trzy stylizacje!

No to zaczynamy!
 Do pierwszych stylizacji użyłam koszulki Adidas Originals Trefoil  White.
Jest to mój ulubiony element garderoby i pasuje dosłownie do wszystkiego.
Ciężko było mi podjąć decyzję z czym ją dziś połączyć ,bo najchętniej zamiast trzech stylizacji pokazałabym aż dziesięć :-) 
Jednak zdaje sobie sprawę,że nikt nie ma aż tyle czasu żeby to wszystko oglądać,
Postawiłam więc na klasyki.


Pierwsza stylizacja i szalenie modny w tym sezonie blady róż.

Kurtka bobmerka : KappAhl 

Spodnie : KappAhl

Koszulka: Adiddas Originals Trefoil

Buty : Adidas Superstar















Druga stylizacja bardziej oficjalna.
Połączenie sportowej koszulki i białą marynarką,skórzanymi spodniami i szpilkami.

Biała marynarka : Marsala Butik

Spodnie : BIK BOK

Buty : ZARA Women

Torebka : Guess












Trzecia stylizacja to nasza ulubiona bomberka w kolorze khaki i porwane jeansy.
Myślę,że każda z nas ma te rzeczy w swojej szafie :-)

Kurtka: H&M 

Spodnie: Varlesca 

Buty: Adidas Superstar 







  Jak ja to mówię :   IM PROŚCIEJ TYM LEPIEJ :-)
A Wy co myślicie?

Za cudowne zdjęcia dziękuję Nabi Photography !

Za kilka dni nowy post!

Zapraszam!

MoniaCurlyGirl

5 komentarzy:

  1. Pierwsza stylizacja bardzo mi się podoba. Jest idelana na weekendowego grilla w gronie najbliższych. Wygodny ubiór na takich rodzinnych spotkaniach to podstawa.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 MoniaCurlyGirl , Blogger