Matowe pomadki w płynie Golden Rose LONGSTAY LIQUID!

Dziś przygotowałam post o czymś,bez czego nie mogę żyć.
Obojętnie gdzie wychodzę i czy mam na sobie podkład, bez pomalowanych ust ani rusz:)
Szminka to mój MUST HAVE!
Oczywiście musi spełniać pewne warunki a mianowicie :
 - nie lepić się (szczególnie do włosów gdy wieje wiatr )
 - kolor musi być intensywny
 - wytrzymały
 - matowy
 - w przystępnej cenie :)
  Takie właśnie są POMADKI W PŁYNIE GOLDEN ROSE!
Gdy je odkryłam  byłam taka szczęśliwa ,że postanowiłam Wam o nich powiedzieć :)
Są nie do zdarcia!

Osobiście używam czterech kolorów i zaraz je przedstawię :





Odcień nr 16  Brąz





 Odcień nr 08  Neonowy róż






Odcień nr 09  Krwista czerwień





Odcień nr 15 Bordo






Pomadkę łatwo można zmyć jedynie przy użyciu dwufazowego płynu do demakijażu.
Na stronie www.goldenrose.pl znajdziecie dużo innych odcieni a cena to tyko 19,90 zł !:)
Link do sklepu  TUTAJ   :)




Za piękne zdjęcia dziękuję jak zwykle NABI PHOTOGRAPHY.
Mam nadzieję,że post się podobał :)
Jeśli macie jakieś propozycję co do następnych  postów lub pytania to piszcie!
Czekam na Wasze komentarze!

MoniaCurlyGirl

4 komentarze:

  1. Aż mam ochotę na jakąś kolejną szmineczkę z tej serii! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Monika ja to chyba skorzystam z tej Twojej propozycji. Pomadki w płynie to jak widać rewelacyjny wynalazek. Dzięki Ci za ten post.
    Bernadeta

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 MoniaCurlyGirl , Blogger