Haftowany komplet H&M Coachella!

Cześć!

Podczas zakupów trafiłam na jeansowy komplet z haftowanymi zdobieniami i  postanowiłam go Wam pokazać:)
Od razu skradł moje serce:)
Pochodzi z festiwalowej kolekcji H&M zaprojektowanej razem z Coachellą .
Jak się pewnie domyślacie w sklepach stacjonarnych możecie go znaleźć z cena obniżoną aż o połowę!
Zapraszam do oglądania !

1 STYLIZACJA

Spodniczka TUTAJ
Buty TUTAJ













2 STYLIZACJA 

Koszula TUTAJ
Kalosze TUTAJ

















3 STYLIZACJA 

Spódnica podobna TUTAJ














Za cudowne zdjęcia dziękuję  Monice ! Polecam "W  ZAKRĘCONYM OBIEKTYWIE "!

A my widzimy się za tydzień!

Do zobaczenia!


MoniaCurlyGirl

7 komentarzy:

  1. Prześliczny komplet <3 zwłaszcza katana
    https://rabbit-hole-xoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam stylizacje jeansowe. A 1 stylizacja najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie stylizacje wyglądają świetnie.
    Komplet mega! <3

    xxPozdrawiam,

    http://xpatrycja.blogspot.com/2017/07/wishlista-zaful-stroje-kapielowe.html


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje! Przesyłam Buziaki I jestem ciekawa Twojego bloga 😊

      Usuń
  4. Świetna, typowo festiwalowa stylizacja. Ten uroczy haft dodaje Ci uroku.:) Prowadzę swoją kwiaciarnię i w niedalekiej przyszłości planuję zamówić dla wszystkich moich pracowników koszulki zdobione delikatnym, kwiatowym haftem. Oczywiście zamierzam tam wkomponować również logo mojej firmy. Haft komputerowy na koszulkach będzie trwały i efektowny. Mam nadzieję, że ten pomysł pozwoli jakoś mi się wyróżnić.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 MoniaCurlyGirl , Blogger